Сок TAHITIAN NONI® (сок нони)
Информационный сайт о соке TAHITIAN NONI®

Сок нони в Украине и мире

Контакты

Моб: +38 (050) 107-14-72
Моб: +38 (067) 506-55-84
Тел: +38 (044) 362-60-64

Skype: rudenkovv

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Купить продукцию

Поделитесь с друзьями!

Новые поступления

Який Ваш справжній вік

Який Ваш справжній вік

Який Ваш справжній вік? Не багато люди замислюються над цим питанням. Адже між віком, який позначений у паспорті, і реальним біологічним віком людини може бути велика різниця. Це залежить від…

Главная О соке нони Информация Моринды Який Ваш справжній вік

Який Ваш справжній вік

777Який Ваш справжній вік? Не багато люди замислюються над цим питанням. Адже між віком, який позначений у паспорті, і реальним біологічним віком людини може бути велика різниця. Це залежить від багатьох факторів, таких як: спадковість, умови проживання, харчування, екологія, чиста питна вода та багато іншого.

Біологічні маркери людини допоможуть визначити справжній вік людини. Це - вага людини, артеріальний тиск як один з найважливіших параметрів, що характеризують роботу кровоносної системи, наявність або відсутність діабету. 


Компанія Моринда запатентувала торгову марку "TruAge" і пріпомощі сканера "TruAge" кожна людина зможе дізнатися свій справжній вік!

Пропонуємо Вашій увазі повідомлення від засновника компанії Моринда Келлі Олсена.

0010У 1996 році ми були сильними завдяки тому, що всю нашу увагу ми зосереджували на одному продукті. Ми створили цілу компанію навколо нього. Один продукт, одна історія, одна ідея та одне бачення. Жодне повідомлення та жодна ідея не конкурували один з одним. Під час зустрічей з нашими НК ми всі говорили лише про одне, використовуючи вже звичні та всім відомі слова. Ми розповідали одну й ту саму історію, і мале одне і те саме бачення. Наш компенсаційний план було створено для надання ще більшої сили цьому одному продукту та нашій єдиній ідеї. Відкриваючи все нові та нові ринки, ми рухались швидко та впевнено, адже нашим фокусом була лише одна ідея, яка об'єднувала усіх нас. 

 Ми знали, що головним елементом успішної стратегії зараз стане відновлення відданості одній ідеї. Звичайно, протягом цих років ми дуже зросли як компанія. Ми зробили так багато важливих відкриттів, розвили наші здібності та отримали надзвичайний досвід. Ми стали кращою компанією в порівнянні із 1996 роком.  

Наші зустрічі тривали годинами, ми багато працювали для того, щоб знайти своє місце в світі. Що може надати життя нашому бізнесу? Що унікального ми маємо запропонувати усім, такого, чого жоден в світі не може запропонувати? Ми прискіпливо подивились на історію нашого бізнесу - на наукові відкриття, клінічні дослідження, на роботи Докторів та Дослідників... на кожного, хто зробив свій внесок в нашу компанію протягом усіх цих років. Мільйони годин досліджень та розробок; досвід; відгуки; спостереження за сотнями та тисячами споживачів по всьому світі. Знання нашого місця в історії та як 2000 років формували нашу долю з самого початку.   

Ми стали помічати, що від самого початку ми крокуємо одним шляхом, який веде нас прямісінько у сьогодення. Джон Водсворд та Стівен Сторі, будучи науковцями в харчовій сфері, зробили перші кроки на цьому шляху компанії «Морінда»...а пізніше до них приєдналися ще 3 засновники. Др. Ральф Хайніке та Др. Ані Хіруцумі стали нашою рушійною силою та надали нам відчуття величі того, що ми робимо. До них приєдналися сотні інших дослідників, які на пряму та  побічно працювали з нами, щоб виявити дивовижні властивості ноні та допомогти людям з усього світу відкрити його для себе.  

0041 2На зміну цим науковцями завжди приходило нове покоління науковців, які надавали нам нові дослідження, нові знання, нові наукові відкриття та безмежну вдячність за те, що ми розпочали.    

Проходячи цей процес для себе, ми почали бачити чіткий шлях, який починається з ранніх днів та веде нас прямо в теперішній час. Ми прийшли у захват, коли зрозуміли, що кожне відкриття допомагало нам робити крок за кроком і врешті ми в один голос та з новою силою змогли повідомити, що ми знайшли свою «Ідею Призначення». Одну велику справу, яка зібрала нас із самого початку та дає нам ще більше бачення сьогодні.  

Знання про КПГ (кінцеві продукти глікування)

Все, що кожен з нас знав про ноні, кожне наукове відкриття та клінічне дослідження, допомогли нам відкрити його унікальну можливість впливати на наш фізичний вік. Ми знаємо, що наш справжній вік - це не кількість років, зазначених в паспорті, а вік нашого організму -  серця, легенів, печінки, травневої системи, колін, плечей, мозку та шкіри.    

Протягом багатьох років ми дізнавались про різноманітні дослідження, проте наші обмежені знання не дозволяли нам бачити більшої картини...аж до сьогодні.

Відкриття інших інгредієнтів, таких як кизил, листя оливи, журавлина та чорниця, а також формули біоактивного напою Макс привело нас до вивчення причин того, чому наші тіла старіють швидше, аніж йдуть роки. Ми дізналися, що в нашому тілі є ключова фізіологічна  ознака, відома в науці як КПГ (кінцеві продукти глікування) та вона має значний вплив на передчасне старіння нашого організму як внутрішньо, так і ззовні. 

Проводячи наші дослідження, ми дізналися про компанію в Нідерландах, яка виготовляє прилад, що вимірює  кількість КПГ в нашому організмі - це неінвазивний сканер, який зчитує рівень КПГ в нашій шкірі. Щойно ми дізналися про цей прилад, ми одразу ж придбали декілька одиниць, які могли допомогти нам в наших дослідженнях. Наразі компанія Морінда має один із небагатьох приладів в США. З того часу ми співпрацюємо з цією компанією, щоб розробити більш практичний та зручний прилад, який можна буде використовувати більш широко, що надасть можливість кожному, хто прийде до компанії «Морінда» пройти процес сканування.   

Тож зараз ми запатентували торгову марку "TruAge"*, як нашу основну ідею та створили і відкрили новий сайт http://truage.eu.com/2576079/ru-ru/truage/home.html?pickmarket=1# Наша стратегія - за допомогою цієї основної ідеї створити просту систему, яка дозволить використовувати ці знання для будування успішного бізнесу.   Бізнесу, який допомагає людям та надає прибуток для НК.

Ми твердо віримо, що по мірі того, як ми розповідатимемо всім про КПГ, кожен захоче дізнатися свій справжній вік. Це можна буде зробити за допомогою нашого сканеру TruAge. Його результат стане потужним поштовхом для покращення свого здоров'я або для того, щоб продовжувати вести здоровий спосіб життя. Ми віримо, що вимірювання КПГ стане настільки популярним, як і вимірювання рівня холестерину, вимірювання ваги або кров'яного тиску.    

0044 2Це, як ми відкрили, є нашим Призначенням, яке ми почали відкривати у 1996 році. Це наша доля. Все, що ми розповідали раніше про Tahitian Noni, а зараз про Екстра та Макс, входить до нашої Ідеї Призначення. Кожен крок, зроблений протягом історії компанії, вів нас до цього моменту. 

Наша ідея - дізнавайтесь більше про КПГ; вам не потрібно сприймати старіння, як щось звичне! Ви можете дізнатись свій справжній вік та почати діяти.

Наша стратегія - зробити сканери для вимірювання КПГ доступними для всього світу. Спочатку в офісах-представниках компанії «Морінда», далі, в наших планах є надання можливості кваліфікуватись на отримання сканеру для особистого вжитку.

Ця ідея об'єднає нас та зробить сильніше. Візьміть участь у нашій акції "TruAge", яка розпочнеться у березні 2013 року і яка спрямовання на розповсюдження інформації про КПГ.

Більш детальна інформація - за телефонами, вказаними в Контактах.

ВНИМАНИЕ! Сок TAHITIAN NONI® не предназначен для диагностики, лечения и предупреждения заболеваний. Он не зарегистрирован в качестве лекарственного средства в Украине. Сок TAHITIAN NONI® не является БАДом (Биологически активной добавкой).
Copyright © 2009-2013. Независимый Консультант Tahitian Noni International, Inc. СПД Руденко В.В., ID - 2576079. Tatitian Noni® TePoemä® Moéa® является торговой маркой компании Tahitian Noni International, Inc. ©Tahitian Noni International, Inc. Используется с разрешения. Все права защищены.
С более подробной информацией вы можете ознакомиться на сайте www.tahitiannoni.com/worldnoni


Zo2 Framework Settings

Select one of sample color schemes

Google Font

Menu Font
Body Font
Heading Font

Body

Background Color
Text Color
Link Color
Background Image

Main Menu

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Main Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Inset Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Bottom Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image
Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image
Top of Page