Ноні укріплює імунну систему літніх людей
11.06.2013
0019
Дитяча сторіночка про сік ноні
11.06.2013
026

02601. Правило 70 відсотків — Щоб дістати можливість замовити додаткову продукцію, дистриб’ютори повинні продати, спожити або використовувати не менше 70% продукції, яка була придбана в останньому замовленні.
02. Активний дистриб’ютор — Дистриб’юторська група зобов’язана дотримуватися мінімального рівня діяльності, щоб продовжувати отримувати переваги статусу дистриб’ютора TNI-UK. Ці привілеї можуть включати здобуття Бонусу Швидкого Старту, комісійні єдиного рівня і всі інші премії разом із спонсоруванням нових дистрибьюторств в організацію. Дана мінімальна вимога представлена наступними варіантами:

1. Обов’язкова участь в Програмі автоматичних замовлень.
2. Необхідно мати, принаймні, 60 QPV в поточному місяці, а також в останніх двох календарних місяцях і:

а. Потрібна наявність хоч б одного дистриб’ютора, що спонсорує по розміщенню, на першому рівні з 60 QPV, накопичених за поточний місяць і два попередні календарні місяці, або
b. Потрібний хоч б один дистриб’ютор, що особисто спонсорує, з 60 QPV, накопичених за поточний місяць і два попередні календарні місяці.

Якщо дистрибьюторство не зможе задовольнити всі вимоги, перераховані вище, тоді воно міняє статус на статус привілейованого покупця (PFC). Не дивлячись на те, що для здобуття дистрибьюторства з TNI-UK купівля продукту не обов’язкова, це мінімальна вимога необхідна для отримання яких-небудь переваг активного дистриб’ютора.

Відмітьте: статус PFC поширюється лише на дистриб’юторів, які співробітничали з TNI-UK не менше трьох місяців. Статус PFC корегується з моменту щомісячного нарахування єдиних комісійних.
03. Лінія нижнього спонсорування — В цій лінії знаходяться дистриб’ютори, яких ви або особисто спонсорували, або вони були розміщені під вами в лінії іншими дистриб’юторами у вашій лінії вищого спонсорування. Ви виступатимете як ресурс, що здійснює вчення і підтримку таких дистриб’юторів. Вони також допомагатимуть вам претендувати на комісійні і статуси.
04. Програма автоматичних замовлень (CAS) — Програма, в якій можуть брати участь дистриб’ютори, що бажають щомісячно забезпечувати підтримку свого QPV (див. нижчий).

Безумовна програма дозволяє TNI щомісячно поставляти ящик Соку (4 пляшки), що прирівнюється 120 очкам QPV, активним дистриб’юторам.

Умовна програма дозволяє TNI щомісячно відправляти ящик соку дистриб’юторові, лише якщо до 15-го числа поточного місяця дистриб’ютор ще не отримав право на мінімум 120 QPV.
05. Календарний місяць — Починаючи з першого дня і закінчуючи останнім днем даного місяця, на відміну від 30-дневного або 4-недельного періоду.
06. Автоматичний переклад на банківський рахунок (ACH) — Один із способів придбання продукту за допомогою автоматичного вилучення грошей з рахунку дистриб’ютора безпосередньо на рахунок компанії Tahitian Noni International.
07. Співзаявник — Другорядний заявник поза дистриб’юторською групою. Співзаявники мають право зв’язуватися з Tahitian Noni International, отримувати інформацію про дистриб’юторську групу, а також розміщувати оптові замовлення, використовуючи ім’я і ідентифікаційний номер дистриб’ютора.
08. Регіональні конвенції — Конвенції, які проводяться в роки, що не мають запланованих Міжнародних конвенцій; ці регіони включають Північну Америку, Латинську Америку, Азію, Європу і Японію.
09. Дворічник — Заходи програми «Дорога до успіху», які проходять раз в два роки.
10. Рада директорів — П’ять засновників (виконавчі директори) компанії Tahitian Noni International/Morinda: Керрі Ейси, Ким Ейси, Джон Водсворт, Келлі Олсен і Стівен Сторі.
100. Багаторівневий/ Мережевий маркетинг — Дистриб’ютори отримують компенсацію за показ лінії продукції новим клієнтам, а також за залучення потенційних дистриб’юторів до виконання такої ж роботи. Компенсація розподіляється по рівнях всієї структури і дає право індивідуумам з вищих ліній спонсорування, в яких створені лінії нижнього спонсорування, отримувати дохід від роботи дистриб’юторів в цих нижніх лініях, навіть якщо самі вони прямо не залучені в процес роботи. Кожного разу, коли клієнт набуває якого-небудь продукту, дистриб’ютор (у дистриб’юторській організації) отримує комісійні від цієї покупки.
101. Повна виплата — Повна виплата за кожне замовлення досягне 53% всього Комісійного об’єму (CV)(45% за Бонус Швидкого Старту (FSB)) або за Унільевел (UNLV), 2% за Бонус Кращого Виконавця (TPB), 3% за Бонус Нескінченності (IB) і 3% за Бонус Чорних Перлин (BPB). Разом 53%.
103. Офіс продажів — Місцевий офіс Tahitian Noni International, призначений для підтримки дистриб’юторів на локальному рівні. Офіси продажів надають підтримку разом із спеціалізованими навчаннями за програмою «Дорога до успіху».
104. Безперервний компенсаційний план — План, згідно якому існуючі дистриб’ютори можуть спонсорувати нових дистриб’юторів в будь-якій країні, де оперує компанія Tahitian Noni International, тим самим сприяючи збільшенню комісійних і розширенню ділових можливостей.
105. QV6 по особистому спонсорству — Кваліфікаційний об’єм по особистому спонсорству, по шести рівнях розміщення. QV6 використовується для кваліфікації на особистий «оплачуваний як» титул, який у свою чергу необхідний для заробляння комісійних по Унітарному плану, за об’ємом розміщення. Додаток:
Особистий «оплачуваний як» титул Нефриту: визначає особистий «оплачуваний як» титул, який вимагає наявність не менше 4,800 QV6 по особистому спонсорству;
Особистий «оплачуваний як» титул Перлів: визначає особистий «оплачуваний як» титул, який вимагає наявність не менше 24,000 QV6 по особистому спонсорству.
106. QV8 по особистому спонсорству — Кваліфікаційний об’єм по особистому спонсорству по восьми рівнях розміщення. QV6 використовується для кваліфікації на особистий «оплачуваний як» титул, який у свою чергу необхідний для заробляння комісійних по Унітарному плану, за об’ємом розміщення. Додаток:
Особистий «оплачуваний як» титул Діамантових Перлів: визначає особистий «оплачуваний як» титул, який вимагає наявність не менше 42000 QV8 по особистому спонсорству;
Особистий «оплачуваний як» титул Еліти Діамантових Перлів: визначає особистий «оплачуваний як» титул, який вимагає наявність не менше 72000 QV8 по особистому спонсорству.
107. QV7 по особистому спонсорству — Кваліфікаційний об’єм по особистому спонсорству, по семи рівнях розміщення. QV7 використовується для кваліфікації на особистий «оплачуваний як» титул, який у свою чергу необхідний для заробляння комісійних по Унітарному плану, за об’ємом розміщення. Додаток:
Особистий «оплачуваний як» титул Перлів: визначає особистий «оплачуваний як» титул, який вимагає наявність не менше 24000 QV6 по особистому спонсорству або 30000 QV7 по особистому спонсорству.
108. Міжнародна Рада Сертифікації Ноні — Некомерційна організація, яка була створена для поширення серед громадськості фактів про переваги, позитивні функції і дії моринди лимонолистної, для встановлення норм по захисту прав Ноні на міжнародному ринку, а також для надання дослідникам плоду форуму для видання результатів їх останніх робіт і нових відкриттів.
109. Footprint — Таблиця порівняння основних хімічних компонентів і з’єднань Соку TAHITIAN NONI® з іншою продукцією. Ця таблиця дуже добре відображає те, як унікальний склад соку впливає на якість продукту.
11. Корал — Це перша керівна позиція у всій структурі. Для того, щоб отримати цей статус, ви повинні купити один ящик соку Tahitian Noni® що є еквівалент 120 QPV. Гонорари Єдиного Плану: чотири рівні. Розміщення: по титулу «оплачуваний як». Умови збереження статусу: такі ж як Обслуговування титулу особисте «оплачуваного як»: 120 QPV і 480 ASQV4.
110. План попередньої закупівлі (PPP) — Міжнародні дистриб’ютори забирають свої замовлення за програмою Автозаказу в кінці кожного місяця з місцевого складу; таким чином, цей план дозволяє дистриб’юторам відчути всі переваги статусу дистриб’ютора, кваліфікованого на програму Автозаказу.
111. Програма Особистого Користування — Програма, призначена для допомоги дистриб’юторам в здобутті продукції, яка ще не продається в країні мешкання цієї людини; продукція може бути замовлена через Tahitian Noni International виключно для особистого вживання.
112. Комісійний об’єм персональної поворотної знижки (PRCV) — Комісійний об’єм персональної поворотної знижки (PRCV): щомісячний CV дистриб’юторів, які підписані на програму Автоматичних замовлень як доповнення до CV, пов’язане з щомісячними 120 QPV. Наприклад, якщо дистриб’ютор, підписаний на програму Автоматичних замовлень, купує продукт, використовуючи 200 QV і 150 CV, PRCV буде: (200-120)/200*150=60. Звичайний CV—90, що відповідає 120 QPV.
113. Особистий «оплачуваний як» титул — Визначається наявністю QV6, QV7 або QV8 по особистому спонсорству. Використовується для заробляння комісійних на Унілевелу (UNLV) за об’ємом розміщення.

Наступний список виділяє кваліфікації для кожного особистого титулу «оплачуваний як»:
• Дистриб’ютор: 30 QPV і 480 ASQV4,
• Корал: 120 QPV і 480 ASQV4,
• Нефрит: 4800 QV6 по особистому спонсорству і 480 ASQV4,
• Перлів: 24000 QV6 по особистому спонсорству і 480 ASQV4 або 30000 QV7 по особистому спонсорству і 480 ASQV4,
• Діамантові Перли: 42000 QV8 по особистому спонсорству і 480 ASQV4,
• Еліта Діамантових Перлів: 72000 QV8 по особистому спонсорству і 480 ASQV4,
• Подвійні Діамантові Перли: 96000 QV8 по особистому спонсорству і 480 ASQV4,
• Потрійні Діамантові Перли: 120000 QV8 по особистому спонсорству і 480 ASQV4.

**Зверніть увагу: до липня 2005 року виплати комісійних по Унілевелу особистий «оплачуваний як» титул автоматично прирівнюються до титулу «оплачуваний як» по розміщенню за умови, що дистриб’ютор має не менше 480 ASQV4 кожного місяця.

Проте, починаючи з липня 2005 року особистий «оплачуваний як» титул привласнюватиметься після досягнення об’єму QV6, QV7 або QV8 по особистому спонсоруванню на додаток до 480 ASQV4.

Особистий «оплачуваний як» титул буде постійно використаний для кваліфікацій на події за програмою «Дорога до успіху», а також для кваліфікацій на здобуття комісійних Унілевелу з об’єму по розміщенню.

Також, впродовж цього ж місяця особистий «оплачуваний як» титул ніколи не перевищуватиме титул «оплачуваний як» по розміщенню.
114. «Реєстрація бізнесу під особистим ім’ям» (DBA) — «Реєстрація бізнесу під особистим ім’ям» — це можливість реєстрації бізнесу дистриб’юторів під ім’ям, яке вони самі собі вибирають. Від дистриб’ютора вимагається вказівка особистій інформації, включаючи номер соціального забезпечення під ім’ям компанії Tahitian Noni International.
115. Подорожі за програмою Дорога до успіху і Кваліфікаційні бали — Дистриб’ютори нагромаджують кваліфікаційні бали, які вважаються за об’ємом Швидкого Старту з 1-го по 3-й рівні. Дистриб’ютори, в яких в системі нарахований більше 10000 кваліфікаційних балів (Travel 3), отримують право на використання цих балів для подорожей на заходи, організовані компанією TNI.

Дистриб’ютори, в яких в системі нарахований більше 25000 кваліфікаційних балів (Travel 4), отримують право на використання цих балів для подорожей на заходи, організовані компанією TNI.

Дистриб’ютори, в яких в системі нарахований більше 60000 кваліфікаційних балів (Travel 5), отримують право на використання цих балів для подорожей на заходи, організовані компанією TNI.

Дистриб’ютори, в яких в системі нарахований більше 150000 кваліфікаційних балів (Travel 6), отримують право на використання цих балів для подорожей на заходи, організовані компанією TNI.
12. Бонус Чорних Перлів (BPB) — Пропорційна доля, що становить 3% від Усесвітнього оберненого комісійного об’єму компанії Tahitian Noni International за певний квартал. Грошовий фонд цього бонусу не має обмежень і розподіляється щокварталу.
14. Стислий рівень — Рівень після динамічного стискування. Цей рівень використовується для обчислення єдиного рівня і помічений як R1, R2, R3, R4, R5, R6, R7, і R8.
15. Стисле покоління — Покоління після динамічного стискування. Це покоління використовується для обчислення Бонуса Швидкого Старту і помічене як Швидкий Старт 1, 2, 3, 4, і 5.
16. Покоління — Дистриб’ютори, яких ви особисто спонсоруєте, стають вашим першим поколінням. У ваше друге покоління входять дистриб’ютори, які особисто спонсорували дистриб’юторами вашого першого покоління, і так далі
17. Період Швидкого Старту — Проміжок часу, що починається, коли дистриб’ютор здійснює першу покупку, належній комісійній оплаті, і що триває 60 днів, впродовж яких CV нового дистриб’ютора підлягає оплаті по Бонусу Швидкого Старту за певних умов.
18. Бонус Нескінченності (ББ) — Цей преміальний Фонд розроблений як додатковий бонус для тих дистриб’юторів, які добилися виняткового успіху в побудові сильних ліній нижнього спонсорування, понад передбачених Планом восьми рівнів. Кожного місяця до цього Фонду відраховується 3% від CCV всієї компанії, зі всіх її внутрішніх і міжнародних ринків, отриманих за поточний місяць з 10-го рівня до безкінечності. Гроші, що виділяються Фонду, не мають фіксованого ліміту.

Бонус Нескінченності пропорційно роздільний CAS20 або CAS20 із знижкою серед кваліфікованих дистриб’юторів. Існує три групи дистриб’юторів, які можуть кваліфікуватися на здобуття цього бонусу:

1. Дистриб’ютори із статусом Еліта Діамантових Перлів і титулом «оплачуваний як» по розміщенню, які кваліфікуються за Програмою автодоставки, використовують 25% від свого CAS20 з метою обчислення своєї долі від бонусу.

2. Дистриб’ютори із статусом Подвійних Діамантових Перлів і титулом «оплачуваний як» по розміщенню, які кваліфікуються за Програмою автодоставки, використовують 50% від свого CAS20 з метою обчислення своєї долі від бонусу.

3. Дистриб’ютори із статусом Потрійних Діамантових Перлів і титулом «оплачуваний як» по розміщенню, які кваліфікуються за Програмою автодоставки, використовують 100% від свого CAS20 з метою обчислення своєї долі від бонусу.
19. Обернений комісійний об’єм (CCV) — CV в різних країнах, конвертований в долари США.
20. Компенсація — Об’єм або комісійні, які не оплачуються, бо дистриб’ютор більше не має права отримувати які-небудь комісійні від своєї лінії нижнього спонсорування. У більшості компаній мережевого маркетингу ці об’єми, що залишилися, залишаються несплаченими і повертаються до компанії замість вищої лінії спонсорування. Компенсація не є частиною Компенсаційного плану TNI. За планом TNI комісійні, що залишилися, розподіляються серед всіх наявних членів лінії вищого спонсорування.
21. Перли — Третя позиція лідерства. Для того, щоб зайняти вказану позицію, ви повинні купити 120 QPV продукту, мати три особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Нефриту по лінії вашого нижнього спонсорування, а також мати в цілому 24000 QV6.

Гонорари єдиного рівня: сім рівнів + можлива Премія Кращого Виконавця, а також Премія Чорних Перлів.

Умови збереження статусу (оплачуваний по розміщенню): отримаєте 120 QVP і 24000 QV6 або 120 QPV і 30000 QV7.

Умови збереження статусу (особисто оплачуваний): отримаєте 120 QVP і 24000 QV6 або 30000 QV7.

Особистий
• 480 ASQV4
22. Менеджер країни — Особа, що відповідає за здійснення зв’язку з місцевими дистриб’юторами для вирішення яких-небудь проблем на ринку даної країни.
23. Позиція Лідерства Діамантових Перлів — Це четверта лідерська позиція. Для того, щоб отримати вказану позицію, ви повинні купити 120 QPV продукту, мати три особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Перлів по лінії вашого нижнього спонсорування і мати в цілому 24,000 QV6.

Гонорари єдиного рівня:

вісім рівнів + можлива Премія Кращого Виконавця, Бонус Нескінченності і Премія Чорних Перлів.

Умови збереження статусу (особисто оплачуваний): отримаєте 120 QVP і або три особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Перлів і 24,000 QV6, або 42,000 QV8.
Условия збереження статусу (оплачуваний по розміщенню):
• 120 QPV
• 42,000 QV8 (по лінії особистого спонсорства)
• 480 ASQV4
24. Позиція лідерства еліти Діамантових Перлів — Це п’ятий лідерський розряд. Для того, щоб стати членом еліти Діамантових Жемчугів, ви повинні купити 120 QPV продукту, мати три особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Перлів по лінії вашого нижнього спонсорування, а також мати в цілому 72000 QV8.

Гонорари єдиного рівня: вісім рівнів + Бонус Нескінченності + можлива Премія Кращого Виконавця і Премія Чорних Перлів.

Умови збереження статусу (оплачуваний по розміщенню): такі ж, як і при кваліфікації.

Умови збереження статусу (особисто оплачуваний):
• 120 QPV,
• 72000 QV8 (оплачуваний по лінії особистого спонсорування),
• 480 ASQV4.
25. Основоположні принципи — Компанія Tahitian Noni International була заснована відповідно до восьми базових принципів: чесність і порядність, справедливе відношення до всіх людей, сильне керівництво, прихильність чесній і економній діловій практиці, благородний і бережливий бізнес, прихильність лише ексклюзивній вищій якості дистриб’юторських послуг на ринку, відвертість всьому новому, напружена праця, вдячність.
26. Бонус Швидкого Старту — Компанія виплатить всім кваліфікованим керівникам прискорену премію на CV тих спонсорованих дистриб’юторів, які лише увійшли до бізнесу, за їх перших 60 днів, починаючи з першої покупки, належній комісійній оплаті. Цей 60-дневный період називається Період Швидкого Старту, а отриманий бонус називається Бонусом Швидкого Старту. Програма Бонусу Швидкого Старту розроблена, для того, щоб компетентні дистриб’ютори отримали дохід в найкоротші терміни.
27. Позиція лідерства Подвійних Діамантових Перлів — Це шостий лідерський розряд. Для того, щоб зайняти вказану позицію, ви повинні купити 120 QPV продукту, мати чотири особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Перлів по лінії вашого нижнього спонсорування, і мати в цілому 96000 QV8.

Гонорари єдиного рівня: вісім рівнів + Бонус Нескінченності + можлива Премія Кращого Виконавця, а також Премія Чорних Перлів.

Умови збереження статусу (особисто оплачуваний): такі ж, як і при кваліфікації.

Умови збереження статусу (оплачуваний по розміщенню):
• 120 QPV
• 96000 QV8 (оплачуваний по лінії особистого спонсорування)
• 480 ASQV4
28. Статус Привілейованого покупця (СПП) — Дистриб’ютор, який переведений в статус Привілейованого покупця (СПП), — це дистриб’ютор, який не виконав вимогу про мінімальну активність, що пред’являється до активного дистриб’ютора. Як Привілейованим покупцям дистриб’юторам дозволяється і далі купувати продукт за оптовою ціною, користуючись своїми ідентифікаційними номерами дистриб’ютора. Вони також зможуть отримувати різницю в ціні між роздрібною і оптовою ціною, яку оплачують роздрібні покупці, які при покупці продукту користуються ідентифікаційними номерами таких дистриб’юторів як контрольні ідентифікаційних номерів. Проте Привілейовані покупці не мають права на здобуття комісійних, бонусів, а також спонсорування нових дистриб’юторів. (Див. «Активний дистриб’ютор» в цьому глосарії).
29. Спонсор розміщення — Це дистриб’ютор TNI-UK або Tahitian Noni International, який знаходиться над вами у вашій вищій лінії. Їм може бути ваш Особистий спонсор або інша особа, залежно від вирішення вашого Особистого спонсора.
30. Особистий спонсор — Дистриб’ютор Tahitian Noni International, який знаходиться над вами у вашій вищій лінії спонсорування. Це дистриб’ютор, який приводить вас в компанію.
31. Особиста поворотна знижка — Це поворотна знижка у розмірі 20% за продукти торгівельною маркою TAHITIAN NONI™, яка виплачується всім дистриб’юторам кожного місяця за проведених ними персональні покупки, які перевищують 120 QV в місяць. Вона вважається знижкою за об’єм покупок.
32. Титул «оплачуваний як» — Tahitian Noni International дозволяє дистриб’юторам, які вже не кваліфікуються на свій статус, все одно залишатися з цим титулом, тому розрізняти між дистриб’юторами, які колись кваліфікувалися, і тими, які все ще кваліфікуються стає дуже важливим завданням.
Фраза «статус, оплачуваний як» означає, що дистриб’ютор не лише займав дану керівну позицію колись у минулому, але і в даний час, протягом даного конкретного періоду нарахування винагород, задовольняє вимогам для заняття цієї керівної позиції.

TNI використовує два «оплачуваний як» титулу для виплати комісійних на Унілевелу: розміщений «оплачуваний як» титул і особистий «оплачуваний як» титул.
33. Позиція лідерства Потрійних Діамантових Перлів — Це сьома і вища позиція лідерства. Для того, щоб зайняти вказану позицію, ви повинні купить120 QPV продукту, мати п’ять особисто спонсорованих, оплачуваних згідно статусу Перлів по лінії вашого нижнього спонсорування і мати в цілому 120,000 QV8.

Гонорари єдиного рівня:
+ вісім рівнів
+ Бонус Нескінченності (використання розміщеного «оплачуваного як» титулу),
+ можлива Премія Кращого Виконавця(використання розміщеного «оплачуваного як» титулу),
+ Премія Чорних Перлів (використання розміщеного «оплачуваного як» титулу).

Умови збереження статусу (по статусу розміщений «оплачуваний як»): такі ж, як і при кваліфікації.

Умови збереження статусу (по статусу особистий «оплачуваний як»):
• 120 QPV,
• 120000 QV8 особистий,
• 480 ASQV4.
34. ASQV4 — Кваліфікаційний Об’єм Автозаказів по чотирьох поколіннях із стискуванням Покупця по індивідуальних ланках. Згідно правилам ASQV4 в рахунок входять перші 120 QPV, які придбані щомісячно вами і дистриб’юторами, включеними в програму Автозаказів.
Додаток:
*особисті «оплачувані як» титули: починаючи з липня 2004 року у дистриб’юторів повинно бути мінімум 480 ASQV4, для того, щоб мати можливість отримувати комісійні UNLV на розміщений об’єм;
*Бонус Кращого Виконавця: для того, щоб бути кваліфікованим на Бонус Кращого Виконавця, дистриб’ютор повинен:
1) мати титул «оплачуваний як» Нефрит по розміщенню;
2) бути кваліфікованим на програму Автозаказів;
3) мати мінімум 480 ASQV4;
4) збільшити QV6 на 35% в порівнянні з минулим місяцем.
35. CAS20 — Кваліфікаційний Об’єм Автозаказів по двадцяти поколіннях із стискуванням Покупця, що Віддається перевага, по індивідуальних ланках. Згідно правилам CAS20 в рахунок входять перші 120 QPV, які отримуються щомісячно вами і дистриб’юторами, включеними в програму Автозаказів.

Додаток:

*Бонус Нескінченності: як тільки дистриб’ютор може кваліфікуватися на Бонус Нескінченності (дистриб’ютор має титул «оплачуваний як» Еліта Діамантових Перлів по розміщенню або вище), CAS20 дистриб’ютора використовуються з метою обчислення долі, яку отримає цей дистриб’ютор.
36. Клуб Чорних Перлів — Доступний дистриб’юторам, які особисто спонсорували три «оплачуваних як» Діамантових Жемчугів впродовж трьох місяців кваліфікаційного кварталу, а також кваліфікуються на програму Автозаказів кожного місяця впродовж календарного кварталу; члени клубу запрошені стати частиною Подорожі Чорних Перлів від Tahitian Noni International на Таїті, яке проводиться щороку.
37. CAS6 — Кваліфікаційний Об’єм Автозаказів по шести поколіннях із стискуванням Покупця, що Віддається перевага, по індивідуальних ланках. Згідно правилам CAS6 в рахунок входять перші 120 QPV, які отримуються щомісячно вами і дистриб’юторами, включеними в програму Автозаказів.

Додаток:

* Бонус Кращого Виконавця: як тільки дистриб’ютор кваліфікується на Бонус Кращого Виконавця, цифра CAS6 використовується з метою обчислення долі, яку цей дистриб’ютор повинен отримати;

Бонус Чорних Перлів: CAS6 використовується для обчислення долі перлів, яка видається кваліфікованим Перлам, чиї Особисті спонсори отримують долю Діамантових Перлів даного Бонусу Чорних Перлів.
38. Кваліфікований на Програму автозаказів (CASQ) — Щомісячне замовлення QV доставляється автоматично. Автозаказ продукту — це фонд для забезпечення успіху дистриб’юторів, що надає оптимальну кількість комісійних і бонусів. Кваліфікація на Програму автозаказів є вимогою для здобуття всіх бонусів і повернень.
40. Клуб Маркізьких островів — Це 9-й крок за програмою «Дорога до успіху». Це круїз на Таїті, яке організовується раз в п’ять років і частіше, залежно від вимог тих, хто кваліфікується на поїздку. Сюди ж входить оплата готелю і подорожі в бизнес-классі на двох. Кваліфікаційні вимоги цього круїзу перераховані в кваліфікаціях «Дороги до успіху».
41. Умовна Програма автозаказів — Знаходячись на Умовній Програмі автозаказів, дистриб’ютори можуть замовити будь-яку продукцію для того, щоб виконати вимоги в кількості 120 QPV; навіть якщо замовлення не було розміщене до 15-го числа місяця, резервне замовлення буде вислано дистриб’юторові автоматично.
42. Каталог споживача — Відмінний інструмент для побудови бізнесу; сюди дистриб’ютори можуть вносити імена потенційних клієнтів і запити на видачу каталогів цим людям. Кожна покупка, проведена даними клієнтами кредитується на ідентифікаційний номер відповідного дистриб’ютора, збільшуючи тим самим його місячний об’єм і комісійні.
44. Корпоративний офіс — Штаб-квартира, де здійснюється забезпечення і підтримка дистриб’юторів по всьому світу.
45. Кредити і правила повернень — Ціна продукту, поверненого протягом 30 днів після дати замовлення, буде повністю відшкодована, або продукт буде обмінений без врахування витрат за перевіз. Ціна продукту, поверненого в період часу від 30 до 180 днів після дати замовлення, буде відшкодована на 90%, або продукт буде обмінений, без врахування витрат за перевіз. Ціна продукту, поверненого після закінчення 180 днів після дати замовлення, відшкодована не буде; виключенням вважається закриття контракту дистриб’ютора з Моріндою.
46. Заява дистриб’ютора — Юридичний контракт між дистриб’ютором і Моріндою. Кожен новий дистриб’ютор зобов’язаний підписати цю угоду, щоб мати право продавати продукцію компанії.
47. Школа Вчення Діамантових Перлів / Клуб Outrigger — Шостий крок за програмою «Дорога до успіху». Подія, яка зазвичай триває тиждень, проводиться щорік на Таїті. Переваги включають транспортні витрати, житло і живлення на двох. Детальнішу інформацію про цю школу ви можете знайти в кваліфікаціях «Дороги до успіху».
48. Комплект дистриб’ютора — Пакет з інформаційним ввідним матеріалом для нових дистриб’юторів, який дає повне уявлення про Tahitian Noni International, містить найпростіші і основні інструменти, необхідні для швидкого старту в побудові бізнесу.
49. Внесок за обробку даних — Компанія Tahitian Noni International (TNI) ввела внесок за обробку даних у розмірі $0,90 (USD) за всі комісійні заробітки, які перевищують $10,00. Цей внесок включає витрати на обробку даних і відправлення комісійних, не обмежено витратами на пересилку, друк, папір, постачання і так далі
50. Повторне замовлення — Повтор будь-якого замовлення унаслідок пошкодження, відсутності або неправильного відправлення попереднього замовлення продукту.
51. Дистриб’юторські титули — Дистриб’юторські титули є лідерськими позиціями, які дозволяють дистриб’юторам кваліфікуватися на здобуття комісійних. Коли говорять про дистриб’ютора компанії, зазвичай використовують титул сам вищого рангу, якого досягла ця людина. У дистриб’юторів також є «оплачувані як» титули, які означають досягнення дистриб’ютора в будь-який місяць. Після того, як цей титул був отриманий або перевершений, від дистриб’ютора вимагається «вміст» для збереження «оплачуваного як» титулу.
53. Плата за обмін валюти — Tahitian Noni International (TNI) виплачує і продовжуватиме виплачувати комісійні в місцевій валюті дистрибьюторства, бо це зручно і вигідніше. Проте при обміні валюти за цю послугу накладається невелика плата. Спочатку компанія TNI ніколи не знімала гроша за грошовий обмін, але, на жаль, ми більше не в змозі надавати цю послугу безкоштовно. Починаючи з січня 2004 року щомісячна плата за обмін валюти складатиме 0,5% зі всіх глобальних бонусів і будь-яких комісійних, запрацьованих з будь-якої валюти миру, якщо комісійні складають не менше ніж $2600. Лише так TNI зможе продовжувати надавати всім дистриб’юторам безперервний і безконечний план.
54. Клуб засновників — Клуб для дистриб’юторів, які кваліфіковані як лідери — Жемчуга в межах встановлених дат, зазвичай відразу після появи Tahitian Noni International на новому ринку.
55. Нефрит — Друга по рахунку лідерська позиція. Щоб досягти цього рівня, ви повинні купити один ящик соку під торгівельною маркою Tahitian Noni, або еквівалент 120 QPV; до того ж необхідно мати три що особисто спонсорують, «оплачуваних як» Корал у вашому підрядному списку, а також мати загалом 4800 QV.

Гонорари єдиного плану: шість рівнів + шанс отримати Бонус Кращого Виконавця:

Збереження титулу особисто «оплачуваного як»:
*отримайте 120 QPV і 4800 QV6.
Збережіть титул «оплачуваного як» по розміщенню:
• 120 QPV,
• 4800 QV6 особистий,
• 480 ASQV4.
56. Глобальний керівник TNI — Десятий крок за програмою «Дорога до успіху». Найвищий рівень визнання і досягнень програми. В тих, ХТО кваліфікований, є можливість безкоштовно відвідувати абсолютно всі заходи, які проводяться за програмою «Дорога до успіху». Для здобуття детальнішої інформації, будь ласка, загляньте в кваліфікації «Дороги до успіху».
58. Морінда Лимонолистна — Наукова назва плоду Ноні.
59. Клуб мільйонерів / Досягнення в кар’єрі — Восьмий крок за програмою «Дорога до успіху». Рівень визнання для всіх тих дистриб’юторів, об’єм комісійних виплат яких дорівнює 1 млн. дол. Для здобуття детальнішої інформації про Клуб мільйонерів, будь ласка, використовуйте кваліфікації «Дороги до успіху».
60. Роздрібна ціна — Ціна, яку платять клієнти (не дистриб’ютори) за продукцію Tahitian Noni International; продукція отримується безпосередньо через компанію Tahitian Noni International або купується у дистриб’ютора.
61. Ноні — Фрукт, зростаючий на дереві, заввишки від 4,5 до 6 метрів; квітки дерева кремового і білого кольорів, а плоди збираються круглий рік; стиглі продукти Ноні досягають розмірів картоплини, нагадують маленький плід хлібного дерева і міняють колір з жовтого на білий.
62. Оптова ціна — Понижена ціна на продукцію, запропонована дистриб’юторам.
63. R1 — R8 — Вісім рівнів (з 1-го по 8-й) виплати гонорарів — рівні динамічного стискування. Це рівні, по яких виплачуються комісійні Унілевелу. Різниця між звичайним рівнем і рівнем гонорару говорить про те, скільки рівнів було стисло даним замовленням.
65. Кошер — Процес, який відповідає єврейським релігійним законам; Рабин спостерігає за виробництвом Соку Tahitian Noni®.
66. Відсутність підписки на Програму Автодоставки (NCAS) — Дистриб’ютор не підписаний на автоматичне здобуття коробки соку.
67. Програма переважної долі — Коли кандидат в дистриб’ютори зв’язується з TNI, місцевою торгівельною філією або безпосередньо з Tahitian Noni International, відповідна організація визначає по своєму винятковому розсуду, чи зв’язувався до цього який-небудь дистриб’ютор TNI з даним кандидатом. Якщо вони визначають, що цього не сталося, кандидатові може бути висланий Каталог безпосереднього споживача. На Каталозі віддрукований пошуковий номер, який відповідає ідентифікаційному номеру члена Консьєрж Клубу або Клубу засновників, що бере участь в Програмі переважної долі. Leads лунатимуть на основі ротації відповідно до географічного місцезнаходження. Дане правило не діє відносно спеціальних кампаній по поширенню переваг або рекомендацій, які можуть включати дистриб’юторів TNI, що не є членами Консьєрж Клубу або Клубу засновників.
68. Реклама — Продукція Tahitian Noni International, яка не є частиною основної лінії і використовується для подальшого розвитку марки TAHITIAN NONI® і мотивації дистриб’юторів.
69. Журнал про дистриб’юторів із статусом Перлів — Основне видання визнань Tahitian Noni International, що присвячене оприлюдненню досягнень дистриб’юторів із статусом Перлів по всьому світу, та яке публікується в Північній і Латинській Америці, Європі, Японії і Азії.
70. Керований дистриб’ютором склад (DOW) — Програма DOW дозволяє дистриб’юторам компанії Tahitian Noni International надавати продукцію і певні послуги дистриб’юторам, які проживають у віддалених районах по всьому світу, де поширення продукції і послуг інакше було б нездійсненно. Мета даної програми полягає в тому, щоб надати можливості для бізнесу там, де існування офісу Tahitian Noni International неможливе.
71. Свідоцтва — Особисті враження і відчуття дистриб’юторів про роботу з продукцією TAHITIAN NONI®, надані для зміцнення довіри продукції.
73. Навчальний посібник — Роздрукований посібник для вчень за програмою «Дорога до успіху», які проводяться в офісах, в домашніх умовах або по Інтернету.
74. Підбір замовлення дистриб’ютором із складу — У наших дистриб’юторів є можливість забирати свої замовлення із складів Tahitian Noni International, тим самим уникаючи оплати за доставку, а також економлячи час, який міг бути витрачене на доставку продукції додому.
75. Каталог оптової торгівлі — Каталог, розроблений спеціально для дистриб’юторів з вказівками оптових цін, QV і продукції для реклами.
75. Прибуток від роздрібного продажу — Прибуток від роздрібного продажу, що виплачується компанією Tahitian Noni International, являє собою різницю між роздрібною і оптовою ціною на продукцію, за яку виплачуються комісійні. Виконання мінімуму QPV не потрібне від дистриб’юторів для здобуття прибули від роздрібного продажу. Навіть ті дистриб’ютори, які всього лише є Покупцями, яким віддається перевага, мають можливість отримати прибуток від роздрібного продажу.
76. Вчення в Мережі — Ресурси для представлення дистриб’юторам Шкіл Вчення Коралів і Нефриту, розроблені для вчення в Мережі по певних концепціях програми «Дорога до успіху».
77. Об’єм закупівель по лінії Особистих спонсорів — Весь об’єм, отриманий від вас, особисто вами дистриб’юторів, що спонсорують, особисто ними дистриб’юторів, що спонсорують, і так далі
78. Школа Вчення Жемчугів — Четвертий крок в програмі «Дорога до успіху». Вчення, яке триває тиждень і проходить щорік в штаб-квартирі офісу в Прово, штат Юта. Переваги, які надаються дистриб’юторам, що кваліфікуються: транспортні витрати, житло і харчування на двох. Кожен дистриб’ютор має право взяти участь в цій події лише один раз. Для здобуття детальнішої інформації про цей захід, будь ласка, зверніться до кваліфікацій «Дороги до успіху».
79. Об’єм закупівель по лінії розміщених спонсорів — Весь об’єм, отриманий від ваших дистриб’юторів, що спонсорують по розміщенню, і їх ліній нижнього спонсорування, і так далі
80. Нові горизонти — П’ятий крок за програмою «Дорога до успіху». Щорічне навчання, яке триває тиждень і проводиться в різних екзотичних місцезнаходженнях. Переваги включають безкоштовне житло і харчування на двох. Для здобуття детальнішої інформації про цю подію, будь ласка, звернетеся до кваліфікацій «Дороги до успіху».
81. Внесок за оновлення дистрибьюторства — Щорічний внесок, необхідний для оновлення дистрибьюторства; період дистрибьюторства почнеться в день реєстрації особи як дистриб’ютора компанії Tahitian Noni International і закінчиться рівно рік потому; від оплати звільнюються дистриб’ютори, підписані на Програму автодоставки замовлень.
82. Родовід — Лінія спадщини або походження; це родовід компанії Tahitian Noni International, яка відображає тисячі років історії і веде до виробництва і технології перевірки якості, а також розповідає про багато унікальних осіб і місця, які сприяли впровадженню Соку TAHITIAN NONI® в світ можливостей, що розширюються, і тим самим дозволили компанії бути поза конкуренцією.
83. Титул «оплачуваний як» по розміщенню — Визначається кількістю QV6, QV7 або QV8
і титулами нижньої лінії спонсорування. Титул «оплачуваний як» по розміщенню використовується для заробітку комісійних Унітарного плану за об’ємом особистого спонсорування.

Існують наступні види титулів «оплачуваний як» по розміщенню:

• Дистриб’ютор,
• Корал,
• Нефрит,
• Жемчуг,
• Діамантовий Жемчуг,
• Еліта Діамантового Жемчуга,
• Подвійний Діамантовий Жемчуг,
• Потрійний Діамантові Перли.
84. ОС (Ортодоксальний Союз) — Марка достовірності на продукцію, визнана кошерним Ортодоксальним Союзом.
87. Дистриб’ютор, що особисто спонсорує, — Людина, яку ви особисто підписали і навчили, щоб зробити його дистриб’ютором TNI. Ці дистриб’ютори, що особисто спонсорують, входять у ваше перше покоління. Бонуси Швидкого Старту і дозвіл на просування по рангах закріплені за особистим спонсорством.
88. Кваліфікаційне стискування — Кваліфікаційне стискування допомагає дистриб’юторам отримувати і утримувати свої лідерські титули за рахунок стискування кваліфікаційного об’єму (QV) пропуском покупців, що віддаються перевага, при виплаті комісійних.
89. Безумовна програма Автозаказу — Замовлення висилається щомісячно незалежно від будь-яких інших покупок.
90. Маркетингова продукція — Товар, проданий дистриб’юторам без нарахування балів на їх особистий об’єм; прикладом послужить Комплект дистриб’ютора і більшість всієї маркетингової продукції.
91. Кваліфікація — Критерій, на основі якого дистриб’ютор отримує дозвіл на відвідини різних шкіл вчення за програмою «Дорога до успіху». Детальніша інформація може бути знайдена в кваліфікаціях «Дороги до успіху».
92. Кваліфікаційний об’єм (QV) — що Кожен підлягає комісії продукт під торгівельною маркою TAHITIAN NONI™ має певну кількість балів. Наприклад, ящик соку під торгівельною маркою TAHITIAN NONI® має 120 балів QV. Ця цифра мінятиметься залежно від рівня об’єму, наприклад QV з 1-го по 6-й рівні — QV6. Загальна кількість балів за всі покупки, зроблені конкретним дистриб’ютором за календарний місяць, складає QPV (Qualifying Personal Volume) даного дистрибьюторства за конкретний місяць. QV завжди виражається в балах.
94. Другорядна продукція — Вся продукція, яку проводить компанія Tahitian Noni International, окрім Соку TAHITIAN NONI®; дана продукція містить Морінду лимонолистну, використовуючи всі її чудові властивості.
95. Представник головного лідера — Агент компанії, призначений дистриб’юторові в Клубі засновників для допомоги в побудові їх бізнесу.
96. Плата за зміну статусу — Внесок на суму 10 USD необхідний для того, щоб перейти із статусу покупця, що Віддається перевага, на статус дистриб’ютора; по суті, це плата за відновлення.
97. Гонорари — Комісійні, які виплачуються дистриб’юторові по Унітарному плану. Рівні гонорарів позначаються як R1, R2, R3 і так далі
98. Плата за реєстрацію — Плата у розмірі $68 USD необхідна для того, щоб стати дистриб’ютором Tahitian Noni International; при успішному виконанні цієї вимоги дистриб’ютор отримає особистий дистриб’юторський номер, який необхідний для здобуття оптових цін на продукцію.
99. Унітарний план виплати комісійних (UNLV) — Зведення правило по щомісячній виплаті об’єму, підмета нарахуванню комісійних, який не входить в Бонус Швидкого Старту. Ці виплати проводяться по рівнях розміщення, включаючи динамічне стискування і «оплачувані як» титули

КУПИТЬ
Язык сайта